Frakt og Retur

Frakt og ReturFrakt og Retursendinger

Vi samarbeider med mange fraktselskaper i Norge. Bring, Postnord, DB Schenker og Nor Lines. Som standard sendes privatordrer med MyPack (Postnord) og leveres til nærmeste utleveringssted, eller til det utleveringsstedet kunden selv velger. Dersom din ordre får plass i postkassen, vil vi forsøke å levere den direkte dit med Bring.

B2B frakt

Våre bedriftskunder har egne fraktavtaler med oss. Som standard forsøker vi å sende med rimeligste fraktalternativ. Kunden kan allikevel spesifisere hvilket fraktselskap de ønsker at forsendelsene skal sendes med.

Returer

Som privatkunde har du alltid 14 dagers returrett på varer kjøpt på nett. Dette gjelder fra forsendelsen blir mottatt av kunden, og er lovfestet slik at man skal få anledning til å teste ut varen før man bestemmer seg. Netthandel gir ikke muligheten til å fysisk se varen siden man handler ut i fra bilder og tekst info som ligger ute på nettbutikken.

Hvordan returnere vare

Kjøper fyller ut Angrefristskjema med Ordrenummer, Navn, Adresse og Dato, og legger dette ved i retursendingen. Så fort vi har mottatt den og sjekket at den er i orden vil refundering bli utført. Det refunderes da kun kjøpesummen, ikke frakt og eventuelle fraktgebyrer.

Bytte vare

Hvis du ønsker å bytte varen du har kjøpt til en annen tilsvarende vare, for eksempel en annen størrelse, farge eller modell, kan vi være behjelpelige med det. Da må du kontakte oss innen 14 dager, enten på telefon eller epost, og fortelle oss hva du ønsker.

Kjøper betaler da for returfrakt av den gamle varen, samt frakt av ny vare, og eventuelle mellomlegg på prisforskjell mellom gammel og ny vare.