Problemer med bestilling?

Problemer med bestillingen kan ha ulike årsaker.

 

Hvis du har problemer med å gjennomføre bestilling i nettbutikken, kan det være som følge av ulike ting.

 

1. Betalingen godkjennes ikke av Klarna eller Paypal.

2. Din nettleser (Browser) er full og burde vært renset. (Se instruksjoner nedenfor)

3. Er du bedriftskunde - sørg for at du er logget inn. Av og til kan det hjelpe å logge ut og så inn igjen.

 

Nettlesere som Chrome, Firefox, Internet Explorer, Edge og Safari lagrer som standard alle historikk og informasjonskapsler. Hvis nettleseren begynner å oppføre seg merkelig kan en rens være en lur ting å foreta. Da vil all historikk og midlertidige data bli fjernet, og man starter på ny frisk.

 

Instruksjoner for de mest kjente nettleserne om hvordan du går frem for å rense dem.

 

Google Chrome

 

Microsoft Edge

 

Mozilla Firefox

 

Internet Explorer

 

Apple Safari

 

Opera

 

 

Fortsatt problemer?
 

Har du foretatt rens av din nettleser, og prøvd å bestille på nytt, men fortsatt ikke lykkes, kan du kontakte oss,

så skal vi forsøke å hjelpe deg med å få gjennomført din bestilling.

 

Epost: post@seap.no, eller telefon 750 42 020.